esmaspäev, 14. märts 2011

Vastus lugeja kirjale

Anonüümne blogilugeja postitas sellise küsimuse:
Nagu aru saada toimub Keila-Riisipere lõigul vaid kontaktliinide remont. Kuna aga rööpaid remontima hakatakse? See on ju üle mõistuse, millise kiirusega Vasalemma ja Riisipere vahel rong kulgeb.... Kas uued rongid uuel aastal hakkavad ka 30km/h seal lõigul kulgema või ei pandagi sinna uusi ronge enne kauget tulevikku liikuma?
Elektriraudtee AS ametlik vastus sellele:

Tere.

Täna on Elektriraudtee rongide liikumiskiirus läänesuunal piiratud lõiguti väga erinevalt, nt:

(Riisipere – Keila lõik)
Riisipere Vasalemma 40
Vasalemma Keila 80

(Keila – Balti jaam lõik)
Keila Valingu 100
Valingu Padula* 60
Padula* Pääsküla 100
Pääsküla Nõmme 60
Nõmme Lilleküla* 70
Lilleküla* Balti jaam 25

(Keila – Paldiski lõik)
Keila Klooga 60
Klooga Põllküla* 60
Põllküla* Paldiski 80

(Klooga – Kloogaranna lõik)
Klooga Kloogaranna 25

(numbrid km/h)

Jaamateedel (peatusesse saabumisel ja sealt väljumisel) on kiiruspiirangud veelgi madalamad (tavapäraselt 20 km/h võrra).

EVR Infra on käesoleva aasta maikuus alustamas kogu Elektriraudtee läänesuuna (välja arvatud Vasalemma – Riisipere lõik) kontaktvõrgu renoveerimistöödega, eesmärgiga garanteerida reisirongidele tulevikus kuni 160 km/h kiirus. Antud tööde valmimise tähtaeg on 2012. detsember.

EVR Infra on ka kinnitanud, et lähiajal viiakse läbi ka hange, mille käigus kogu läänesuuna rööbasteede võrk renoveeritakse, eesmärgiga garanteerida rongidele tulevikus kuni 160 km/h kiirus. Antud tööde valmimise tähtajaks on EVR Infra lubanud seada 2013. aasta.