teisipäev, 13. detsember 2011

Padula peatusele särab helge tulevik

Koos Maanteeameti väljakuulutatud Top-i ristmiku hankega võib juba lubada, et 2013. aastal kasvab Padula peatuse kasutatavus märkimisväärselt.

Teadupärast oli mainitud ristmiku ehitus eeldus Trigon Capital-i Gate Tallinn projekti ehituse alguseks.

Juba lähitulevikus saab Padula peatuses maha astudes minna Baltimaade suurimasse kaubanduskeskusesse Gate Tallinn. Täna laiub keskuse asemel veel tühermaa.

Teemakohased uudised:
http://www.ap3.ee/article/2011/12/13/ristmiku-ehitamine-annab-trigonile-lootust
http://www.ap3.ee/?PublicationId=005ca13d-d73c-447b-aa4f-ed56e7551c2c

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Siis tuleks Padula perroon pikaks ehitada

Anonüümne ütles ...

Ma juba ootasin uuel aastal perrooni sulgemisotsust, aga näed, läks teisiti...

Anonüümne ütles ...

Huvitav oleks teada , millisest punktist hakatakse sinna Padulasse elektrirongiga ostlema sõitma ?
Nii Keilas kui Tallinnas piisavalt võimalusi ja kui see keskus midagi väga suurt ja erilist hakkaks olema , küll siis sinna pandaks käima tasuta eribuss , nagu Tallinnas , Tartus , Pärnus...

Elektriraudtee ütles ...

Eks täpse vastuse saab anda aeg, ent antud kaubanduskeskuse arendajad on külastatavuse arvu suuruse piisavuses kindlasti veendunud.

Anonüümne ütles ...

Seniks võiks selle mõttetu peatuse ära koristada sõiduplaanist.

Anonüümne ütles ...

2013 alles paistab kas peatus ennast üldse õigustab. ... Ja seniks peatuvad selles suht mõttetus peatuses kõik liinil kulgevad rongid (v.a. kiirrong), vähendades kiirust ja pikendades Tallin-Keila vahelise ühenduse jaoks kuluvat aega.

Aega oleks selle peatuse rajamisega olnud kui seda läheb tarvis alles 2013. Kui vaid kõiki klientide huve sellise agarusega täidetaks!

Anonüümne ütles ...

... Ja tegelikult on lugu puhtakujulise raha raiskamisega. Ehitati uhke ooteplatvorm. Nüüd tuleb see maha lammutada ja ümber ehitada madalaks ooteplatvormiks. Kui arengukava nii hästi teada oli, siis oleks võinud ka uute, madalate elektrirongide saabumist ette näha.

Näha et Elektriraudteel ei ole midagi targemat oma rahaga peale hakata. Hästi elate!

Anonüümne ütles ...

Padula peatust ei hakata lõhkum ja ümber ehitatama.
Selleks tehti see sellisena, et nad saavas perooni vajadusel allapoole lasta, kui hakkab madal rong sõitma.

TT ütles ...

Padula peatust ei hakata lõhkuma ja ümber ehitama

Urda, Padula ja Kitseküla reisiplatvormide üleviimiseks eurokõrgustele kulub 809 tuh. EUR (https://riigihanked.riik.ee/register/hange/129845).

2008.a kulus nende kolme peatuskoha projekteerimisele ja ehitusele kokku ca 10 miljonit krooni e. 640 tuh. EUR (http://www.elektriraudtee.ee/component/vdnews/item/124).

Seega kulub ümberehitamisele algse investeeringuga võrreldes rohkem raha ja sellest võib järeldada, et ühtteist seal ikka lõhutakse / ümber ehitatakse.. :)