reede, 19. august 2011

Kes koostab remonttööde-aegseid sõiduplaane?

Seoses Eesti Raudtee teostatavate rööbasteede remonttöödega on alates aprillikuust olnud oluliselt häiritud Aegviidu suuna elektrirongide põhi-sõiduplaan.

Juunikuus alanud Balti-jaama jaamateede renoveerimine asus häirima ka läänesuuna elektrirongide põhi-sõiduplaani.

Paljud reisijad on huvi tundnud, miks Elektriraudtee nii ebasoodsaid sõiduplaane (nt. tööl käivate reisijate jaoks) kasutab.

Aus vastus sellele on, et EVR Infra poolt teostatavate remonttööde ajal koostab sõiduplaani AS EVR Infra, seda vastavalt oma äranägemise järgi. Nende koostatud sõiduplaani kinnitab Tehnilise Järelevalve Amet.

Elektriraudtee AS-il jääb üle vaid aktsepteerida eelnevate osapoolte pakutavat.

6 kommentaari:

Muhv ütles ...

Tere,

Kas ei võiks siis vähemalt rongides teavitada, kui pikalt rong kuskil seisab/ootab? Siis oleks endal ka lihtsam otsustada, et kas oodata koos rongiga või minna jalgsi/jalgrattaga juba edasi. Praegu istud ja seisad rongiga ja enamasti pole õrna aimugi kuna rong edasi liikuma hakkab.

Lisaks oleks veel üks ettepanek:

- Kas ei võiks ära kaotada selle Padula peatuse, kuna seal näeb reisijaid heal juhul korra nädalas. Või võiks siis olla miski nõudepeatuse moodi asi, et klienditeenindaja ju näeb kas keegi tahab seal maha minna, siis teavitab sellest vedurijuhti. Muidu sõidaks rong ilma peatumata edasi.
Selliseid 1. vaguni peatusi on veel palju mis võiks toimida nõudepeatustena.

Arno ütles ...

"muhv"-i jutul on täiesti mõte taga.nii oleks lihtsam ja parem jap.

Anonüümne ütles ...

See padula peatuse jutt on küll hea mõte. Nt võiks olla , siuke Stop nupp nagu bussides ,et kui vajutatakse siis rong peatub.

Elektriraudtee ütles ...

Uute rongide liinile tulekul peatutakse edaspidi ooteplatvormi ääres ainult siis kui a) seal viibib inimene VÕI b) rongi salongis on keegi vajutanud "STOP" nuppu.

Ehk siis nt. Keila tavarong, sõites välja Urda peatusest, vuhiseb Padula peatusest mööda, kui platvormil pole inimest seismas ning keegi rongi salongis pole "peatu" ehk STOP-nuppu vajutanud (nagu TAK bussideski).

Anonüümne ütles ...

Et kui kaua enne rongi saabumist peab inimene perroonil viibima, et rong jõuaks peatuda?
Kas inimese olemasolu määratakse visuaalselt või kuidas?

Elektriraudtee ütles ...

Märgatakse visuaalselt.

Universaalne reegel on, et ooteplatvormil tuleks olla 3 minutit enne sõiduplaanis märgitud väljumisaega.