teisipäev, 31. mai 2011

Elektriraudtee areaalis olevate ooteplatvormide renoveerimistähtajad

EVR Infra avalikustas nende poolt praegu ehitatavate uute, madalate ooteplatvormide valmimistähtajad.

Elektriraudtee areaalis olevad peatused:



Tallinn-Balti jaam nr 1 31.12.2012

Tallinn-Balti jaam nr 2 31.12.2012

Tallinn-Balti jaam nr 3 31.12.2012

Tallinn-Balti jaam nr 4 31.12.2012

Tallinn-Balti jaam nr 5 31.12.2012

Tallinn-Balti jaam nr 6 31.12.2012

Lilleküla peatuskoht Keila suund 31.12.2012

Lilleküla peatuskoht Tallinna suund 31.12.2012

Tondi peatuskoht Tallinna suund 31.12.2012

Tondi peatuskoht Keila suund 31.12.2012

Järve peatuskoht Tallinna suund 31.12.2012

Järve peatuskoht Keila suund 31.12.2012

Rahumäe peatuskoht Tallinna suund 31.12.2012

Rahumäe peatuskoht Keila suund 31.12.2012

Nõmme jaam Tallinna suund 31.12.2012

Nõmme jaam Keila suund 31.12.2012

Hiiu jaam Tallinna suund 31.12.2012

Hiiu jaam Keila suund 31.12.2012

Kivimäe peatuskoht Tallinna suund 31.12.2012

Kivimäe peatuskoht Keila suund 31.12.2012

Pääsküla jaam 31.12.2012

Laagri peatuskoht 31.12.2012

Saue peatuskoht Kasutusel

Valingu peatuskoht Tallinna suund Kasutusel

Valingu peatuskoht Keila suund Kasutusel

Keila jaam Kasutusel

Kulna peatuskoht Kasutusel

Vasalemma jaam Kasutusel

Kibuna Kasutusel

Laitse peatuskoht Kasutusel

Jaanika peatuskoht Kasutusel

Riisipere jaam Kasutusel

Paldiski jaam Kasutusel

Laoküla peatuskoht Kasutusel

Põllküla peatuskoht Kasutusel

Klooga-Aedlinn Kasutusel

Klooga jaam Kasutusel

Klooga-Ranna peatuskoht Kasutusel

Niitvälja peatuskoht Kasutusel

Ülemiste jaam Tallinna suund  31.10.2011

Ülemiste jaam Tapa suund 31.10.2011

Ülemiste jaam-VESSE 31.12.2012

Lagedi jaam 30.09.2011

Kulli peatuskoht Tallinna suund 31.07.2011

Kulli peatuskoht Tapa suund 31.07.2011

Aruküla jaam Tallinna suund 30.09.2011

Aruküla jaam Tapa suund 30.09.2011

Raasiku jaam Tallinna suund 31.07.2011

Raasiku jaam Tapa suund 31.08.2011

Parila peatuskoht Tallinna suund 31.08.2011

Parila peatuskoht Tapa suund 31.08.2011

Kehra jaam Tallinna suund 31.07.2011

Kehra jaam Tapa suund 31.07.2011

Lahinguvälja peatuskoht Tallinna suund 31.08.2011

Lahinguvälja peatuskoht Tapa suund 31.08.2011

Mustjõe peatuskoht Tallinna suund 31.08.2011

Mustjõe peatuskoht Tapa suund 31.08.2011

Aegviidu jaam Tapa suund 30.09.2011

Aegviidu jaam Tallinna suund 31.08.2011

14 kommentaari:

Mart ütles ...

Nii palju ebatäpsusi ses nimekirjas :Balti jaamas on vaid 5 teed ,millel on elektriliin (kasutatakse peamiselt vaid nelja ), seega ei saa seal 6 peatuskohta kuidagi olla . Järve on jaam , Hiiu ei ole jaam vaid peatuskoht .Kivimäe peatuskoha Tallinna suunaline perroon on valmis , vajab ainult alla laskmist nagu ka Urda ja Padula , mida pole üldse nimekirjas märgitud.

Anonüümne ütles ...

Äkki oleks tõesti võimalik uus ja korrektne graafik postitada - näiteks on praeguse järgi juba juuli lõpus valminud Kehra perroonid, hetkel on 5. september ning kasutame ikka veel vana...

Elektriraudtee ütles ...

Ooteplatvormi käikuandmisele eelneb kooskõlastamine, tõenäoliselt (täpsemat vastust teab EVR Infra) seisab asi kooskõlastusringil.

Jutt puudutas siis Kehra ooteplatvormi.

Anonüümne ütles ...

Lugupeetud Elektriraudtee!
Koolivaheaeg lõppes juba nädal aega tagasi, aga kolmevagunilised sõidavad ikka edasi, isegi tipptundidel.

31. mail on Elektriraudtee teatanud: Elektriraudtee läheb 4. juunil üle suvisele liikluskorraldusele, mis tähendab, et meie rongid on 3-vagunilised kuni koolivaheaja lõpuni.

Samuti sooviksin teada, millal hakkavad ekspressid jälle koosnema pehmete istmetega vagunitest, sest see on üks kallima pileti hinnakomponent? Praegu maksame kõrgemat hinda selle eest, et kunagi aastate eest olid ekspressid mugavamad.
Pole nagu päri aus äri!

EESTIMAA BLOGI ütles ...

Nimekirjas ei ole Lilleküla platvormi Tapa suunal?

Kui palju muutuvad platvormide asukohad Tallinn-Pääsküla lõigul?

Kas mõne platvormi vahetusse lähedusse tuleb ka bussipeatus?

Kas Elektrirudtee on tegelenud ka erinevate ühistranspordi liikide ühildamisega? Kas on arutatud busside liine näiteks Lagedi-Suur-Sõjamäe-Järve-...

Elektriraudtee ütles ...

Eestimaa blogi küsimustele saab vastuse anda EVR Infra, kes planeerib ja ehitab ooteplatvorme.

EESTIMAA BLOGI ütles ...

Tänan!

EVR ei tegele bussipeatustega ega -liinidega.
Kas Elektriraudtee ei tegele erinevate ühistranspordiliikide ühildamisega?

Anonüümne ütles ...

Mind huvitaks ka, mida arvate Teie Lillekülas võimalusest Keila rongilt Aegviitu sõitmiseks ümber istuda?

Elektriraudtee ütles ...

Elektriraudtee tegeleb elektrirongide hoolduse & opereerimisega.

Ettepanekud erinevate ümberistumiskohtade loomise ja/või sõiduplaanide ühildamise kohta tuleks esitada avaliku võimu esindajatele, st. KOV ja MKM ühistranspordi puhul.

Anonüümne ütles ...

Sellisest vastusest jääb mulje, et Teie ei huvitugi reisijate vajadustest? Miks siis kutsuda inimesi elektrirongiga sõitma? Kui tegelikkuses oleksite justkui ükskõiksed ühistranspordi tuleviku, sh siis ka elektrirongide tuleviku suhtes?

Elektriraudtee ütles ...

Olukord on suisa vastupidine. Aga meie ühepoolsest huvist ei piisa. Vaja on, et tellija teeb teenusepakkujatele selgeks, mida vaja on.

Aus vastus on ka see, et veel pole meil piisavalt ronge, et laialdasi ümberistumisi võimaldada.

Anonüümne ütles ...

Mis nüüdseks teada? Kas Lillekülas võimalik siis Aegviidu rongile minna? Ja millal?

Elektriraudtee ütles ...

Tegemist on küsimusega, mille lahendamiseks on vajalik pikem periood kui mõned kuud.

EESTIMAA BLOGI ütles ...

Tegemist on küsimusega, mille lahendamisega peaks tegelema. Ning küsimusega, mille puhul Elektriraudtee kui riigi esindaja ühistranspordis, peaks hoidma aina kätt pulsil ja "peale pressima". Praktiliselt kõiges ühistranspordiga seoses.