teisipäev, 1. veebruar 2011

Sel suvel toimuvad remonttööd

Möödunud nädalal avaldati EVR Infra poolt esimene versioon nimekirjast, kus on loetletud 2011. aastal tehtavate rööbasteede renoveerimistööd Elektriraudtee areaalis.

Järgnevalt on antud ülevaade olulisimatest:

Balti jaama rööbasteede renoveerimine - Käesoleva aasta suvel toimuvad kolmel kuul ulatuslikud remonttööd Balti jaamas. Tööd algavad Kopli poolsetest seisuteedest ning korraga on suletud kaks teed. Tööde käigus tõstetakse rööbasteed platvormidele "lähemale" (tavapäraselt langetatakse platvorme teedele lähemale) ning uuendatakse platvormide välimust.

EVR Infra on taotlenud, et antud tööde käigus oleks Elektriraudtee ida-suuna rongide lähte- ja sihtjaam Balti jaama asemele Ülemiste ning lääne-suuna rongide puhul Nõmme. Elektriraudtee pole antud ettepanekutega nõustunud ning jätkuvalt otsitakse lahendusi, saamaks mõlema suuna rongid Balti jaama.

Aegviidu jaama seisuteede ümberehitus - Mitme kuu vältel on käimas ulatuslikud tööd ka Aegviidu jaamas, kus ehitatakse olulises mahus ümber seisuteid. Sellest tulenevalt võivad Elektriraudtee rongid parkida Aegviidu jaamas tavapärasest erineval teel.

Lääne-suuna kontaktvõrgu renoveerimine - 2011. aastal algab lääne-suuna kontaktvõrgu renoveerimine, mille eesmärgiks on valmistada võrk ette vähemalt 120 km/h rongide sõidukiirusele. Tööd kestavad kaks aastat. Esialgsetel andmetel toimuvad käesoleval aastal antud tööd Keila - Riisipere lõigul.

Ida-suuna ooteplatvormide ehitustööde lõpetamine - Kevadel jätkuvad Ülemiste - Aegviidu lõigul ooteplatvormide ümberehitustööd, mille raames muudetakse platvormid madalamaks. Esimestena avatavad platvormid on Kulli, Aruküla, Parila ning Lahinguvälja.

Kindlasti on EVR Infral kavas ka teisi remonttöid, kuid nende kavade avalikustamine nõuab rohkem aega. Kõik renoveerimistööd teostatakse, et olla valmis aastatel 2013 ja 2014 teenindama Elektriraudtee hangitavaid Stadler FLIRT reisironge, mis suudavad liikuda kuni 160 km/h tunnikiirusega.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See ei ole mõeldav,et rong Balti jaama ei sõida.Kuidas siis töölt koju saab kui vaja poole tunniga rongile jõuda.Kui nt töö lõppeb kl 21:00,siis jõuan ilusti õigeks ajaks Kitseküla peatusesse.Aga Ülemistele küll ei jõuaks...Kas Raudtee ehitaja maksab mulle saamata jäänud töötasu kui tööandja mind lahti peaks laskma kuna ei saa korralikult tööl käia?Paljud käivad tööl graafiku alusel.

Anonüümne ütles ...

Teil on öeldud, et tulevad mingid tööd kontaktvõrguga. Kas sel ajal rongid ikka liiguvad? Kui ei, siis kuidas peaks sellistest kohtadest nagu Kulna, Klooga, Niitvälja jne linna saama? Ja kui pikk see periood siis olla võiks? Sest on olemas sellised peatused kuhu muutmoodi kui rongiga ei saagi.

Elektriraudtee ütles ...

Eesti Raudteel on kohustus renoveerida kõik elektriliinid rööbasteede kohal.

Sel aastal on plaanis teha töid Riisipere-Keila lõigul.

Tööde perioodil toimub reisijate vedu lõigul kas diiselrongiga või asendusbussidega.

Anonüümne ütles ...

See on hea, et reisijate vedu ei katke. Aga see diiselrongi mõte oleks küll parem, kuna siis peatuks ta ju täpselt samas kohas kus elekrtirong. Bussiga on minu meelest see jama, et ta ei saa kõikidele peatustele ligi. Nagu näiteks Niitvälja.

Anonüümne ütles ...

Nagu aru saada toimub Keila-Riisipere lõigul vaid kontaktliinide remont. Kuna aga rööpaid remontima hakatakse? See on ju üle mõistuse, millise kiirusega Vasalemma ja Riisipere vahel rong kulgeb.... Kas uued rongid uuel aastal hakkavad ka 30km/h seal lõigul kulgema või ei pandagi sinna uusi ronge enne kauget tulevikku liikuma?