esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Lae veebist Sõidukaardile raha ja võida auhind!

Sel aastal loosib Elektriraudtee iga kuu välja auhindu kõigi reisijate vahel, kes läbi pilet.elektriraudtee.ee keskkonna oma Sõidukaardile raha laevad.

Kampaania kestab kuni suveni ning võitjad avaldatakse iga kuu esimesel kuupäeval Elektriraudtee blogis ja Facebook lehel.

Seega, et loosimises osaleda, mine pilet.elektriraudtee.ee veebikeskkonda, sisesta seal oma sõidukaardi number ja teosta ülekanne.

3 kommentaari:

Mart ütles ...

Mul on juba mitmel korral tekkinud olukord , kui enne sõitu laen Sõidukaardile internetist raha ja see tehing õnnestub ning ka kontojääk näitab sissemakset , kuid rongile minnes tunni või paari pärast pole veel kaardil midagi .Kuidas ma saan enne rongile asumist veenduda , et mu kaardil on ikka raha ? Miks see ülekandumine võtab nii kaua aega ? miks on kehtestatud just 10 eur-ine miinimummakse ,miks ei või näiteks 7,7 eur-i lisada ,mis on tervelt kümne ühe tsooni pileti hind ?

Elektriraudtee ütles ...

Pilet.elektriraudtee.ee ja rongis oleva piletimüügiaparaadi vaheline infovahetus toimub 2 korda päevas, ajavahemikus 6-8 ning 10-12. Kui olete internetis teostanud tehinguid peale kella 10-et, siis võib juhtuda, et tehing kajastub rongis alles järgmine päev.

Klienditeenindajal on siiski teie palvel võimalik teostada "sund-sünkroniseerimine", mille tulemusel saab eelpool kirjeldatud infovahetus toimuda ka muul ajal.

Infovahetus ise ei võta kaua aega, lihtsalt täna on seatud selline kord. Tihedam infovahetus tähendab ka suuremaid halduskulusid - nimelt iga infovahetusega kaasnevad täiendavad sidekulud.

10 eurone miinimummakse on seatud ratsionaalset kasutamist silmas pidades. Summa kuulub täies mahus reisijale ning põhimõtteliselt selle kasutamisele ajalis-piiranguid pole.

Mart ütles ...

Arusaadav .Teen siiski ettepaneku , et koduleht võiks raha ülekandmisel hoiatada arusaadavalt .Näiteks : "Praegu ülekantud raha saate rongis kasutada alates kella..." .Ja rongis klienditeenindajad võiks vastavas olukorras omal algatusel selle sünkroniseerimise ära teha , sest üldjuhul sõitja ei oska ju neilt seda paluda.Või siis võiks teie rongides toimida kaardimakse nagu Edelaraudtee rongides , siis jääks see viivitus ja igasugu sünkroonimine ära.