neljapäev, 23. september 2010

Elektriraudtee Sõidukaart

Tervitus kõigile! Septembrikuu on möödunud üpriski töiselt, kuna Elektriraudtee võttis kasutusele uue, elektroonilise piletikandja.Suure rõõmuga võib öelda, et tõenäoliselt kasutab käesoleva aasta lõppedes lõviosa elektrirongiga reisijatest just Elektriraudtee Sõidukaarti.
Sellist populaarsust ei julgenud muidugi mitte keegi ennustada, mistõttu lõppesid käesoleval esmaspäeval Sõidukaartide varud klienditeenindajatel. Uued kaardid on juba ette tellitud ning hiljemalt oktoobri keskpaigaks saavad Elektriraudtee klienditeenindajad Sõidukaarte uuesti jagama hakata.
Elektriraudtee on ka lubanud, et jagab kaarte ka oktoobrikuus tasuta - kõigile, kes sellele 100 krooni laevad või perioodikaardi soetavad.
NB! Jätkuvalt on mureks Sõidukaardiga tehtavate tehingute ülevaade. Esmalt - alati on reisijal õigus küsida tšekk tema Sõidukaardiga teostatud toimingu kohta rongis.Samuti on Elektriraudtee võtmas ette pilet.elektriraudtee.ee arendustöö, mille raames saab vaadata ka oma kaardi tehingute ajalugu. Täpsem töö-valmimiskuupäev selgub oktoobrikuu jooksul.

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Käesoleval nädalal sai kahel korral tasuta Nõmmelt Keilasse sõita, kuna teenindaja ei jõudnudki klientideni ning eile terminal lihtsalt ei lugenud mu kaarti välja ;) Just sayin'!

Anonüümne ütles ...

Kuigi algselt reklaamiti, et uus sõidukaart piletihinda ei muuda ja kallimaks lähevad vaid nö paberpiletid, siis nüüd üllatus-üllatus, selgub et AB tsooni 30 päeva sõidukaardile laetud kiirrongi kaart on siiski 65kr kallim kui sama perioodi ID pilet.

Roomet ütles ...

Ka enne uut süsteemi olid paberkandjal perioodikaardid (tänased Sõidukaardil perioodikaardid) mõnevõrra kallimad kui ID-kaardil olevad perioodikaardid.

Asendasime lihtsalt paberkandja Elektriraudtee Sõidukaardiga - hinnamuutusi ei teostatud.

ketas ütles ...

Umm...

Miks need sõidukaardid ikkagi otsa said? Paberpilet läks ju kallimaks ja Elektriraudteel on olemas kõik võimalused teha statistikat piletimüügi kohta.
Hea küll, see on tagant järgi vigadest rääkimine ja eksime me ju kõik.


Aga ma tahtsin rääkida hoopis teisest asjast.

Ma ei tea kuidas on tehtud mujal. Aga niipea kui ma läksin uurima kuidas käib raha laadimine ja muud operatsioonid... siis tekkis selline tunne et...

No mis teie arvate sellest et kaardiga saab teha kõiki toiminguid teades ainult selle numbrit?
Number on aga ära arvatav! Genereeritav!
Need lähevad järjest, eks? Aga seda ei ole vajagi.

Aga kui ma kirjutaksin asja mis hakkab kaardinumbreid genereerima ja inimeste kontojääki vaatama. Kes on ettenägelikult oma kontole rohkem raha kandnud sellele ostaks automaatselt kuukaardi.
Küll saaks palju nalja reaalse rahaga.

Või teeb inimene kogemata vea numbris ja ostab kellelegi teisele pileti.

Mis sellest arvata? Mina arvan et nii see ei lähe kohe üldse mitte.

Anonüümne ütles ...

Jah, see võiks ju olla lahendatud nii, et piletimüügikekkonda saad siseneda ainult ID-kaardiga!

Anonüümne ütles ...

Ei. Mina ei taha, et mu isik ja sõidukaart oleks omavahel seotud. Jah, laen raha vaid klienditeenindaja abil ning mingisugust küberjälge enda liikumisest kellelegi vaatamiseks ei soovi, aitäh!

Kaarel ütles ...

Hahaa, kas Sa elad illusioonis anonüümsusest? The Big Brother is watching You specially closely now! ;)

Anonüümne ütles ...

Ei ela illusioonis, aga ilmselgelt ei oska sa especially kirjutada.

Peeter ütles ...

Algul tundus see blogi olema asjalik. Nüüd on selge, et mitte keegi juhtkonnast siin ei vasta, neid ei huvitagi siinsed kirjutised, ainuke mõte vaid facebooki lehel küsimusi kirjutada. Siin kuude jooksul vaid mõnikümmend kirja. Palun pange see blogi kinni ja amatöör Roomet ei saa olla elektriraudtee esindaja...

Roomet ütles ...

Peeter,

soovitan kõik vastuseta jäänud küsimused esitada aadressile info@elektriraudtee.ee. Kindlasti saad seejärel neile ka ametliku ettevõtte-poolse vastuse.

Anonüümne ütles ...

Kogu see uus süsteem tundub olema üsna mõttetu. Mis siis paremaks läinud on? Tundub, et aega piletimüügi peale läheb sama palju kui enne kui mitte rohkem. Selle tõestuseks isegi nüüd, poolteist kuud peale uue süsteemi algust tihti minuni mittejõudev piletimüüja. Sularaha hulk müüja käes ka pole vähenenud, kuna paljud lisavad kaardile raha, seega võibolla isegi suurenenud. Ainus pluss, et reisija ei pea sularaha kaasas vedama, küll aga peab kontrollima raha piisavust kaardil. Oleks süsteem tõesti selline nagu mõnedes euroopa linnades, et "piiksutad" kaarti lugeja vastu rongi sisenedes ja väljudes ja õige summa läheb automaatselt maha oleks asjal jumet aga hetkel küll nö "tegemise pärast tehtud"

nõka ütles ...

Mehed teie hobused põlevad!
(Mis ma mõtlen on, et koduleht on maas. Tahaks hädasti infot sealt.)