reede, 2. juuli 2010

Üleminek neljale tsoonile?

Vaatasin ükspäev Harjumaa ühistranspordikeskuse kodulehel tsoonikaarti, mis bussidele kehtib:
Kas Elektriraudtee ei peaks ka üle minema sellisele tsooni-arvestusele?

Nii on tagatud ühtne arusaam Harjumaa inimestele ühistranspordi tsoonidest ja mine tea - kui kunagi ühel ilusal päeval Harjumaa ühistranspordi ühised kuukaardid tekivad, siis oleks asjaajamine hulga lihtsam.

Mis inimesed arvate?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja sellega kaasneb piletihinna tõus? Mulle meeldib vana süsteem rohkem

Anonüümne ütles ...

Tundub täiesti mõttetu, lihtsalt raha välja pressimiseks välja mõeldud. Kui sellega kaasneb ka piletite kallinemine vähemalt poole võrra vahetan rongi kindlasti bussi vastu.

Roomet ütles ...

Pigem ju võiks 4 tsooni puhul rääkida Saue inimestele piletihinna langusest.

Üldjoontes oleks asja mõte ikkagi Harjumaa Ühistranspordikeskuse töömudeli ülevõtt.

Ainult nii saaksime kasvõi teoretiseerida selle üle, et tekiks ühtne Harjumaa ühistranspordikaart.

Anonüümne ütles ...

Ühtne Harjumaa ühistranspordikaart? Kellele seda vaja on? Ärgem unustagem, et enamus rongiga reisijatest ostab ikkagi üksikpileti. Miks ma pean näiteks kolme peatuse sõitmise eest maksma kahe tsooni hinda, kui sama hinna eest saaksin ma sõita näiteks Balti jaamast Saueni. Piletihinna tõusu vastu ei saa uute rongide saabumisel kuidagi, kuid võiks vähemalt kaaluda reisi maksustamist vastavalt läbitud peatuste arvule. Samas saan ka teist aru, enamik reisijaid sõidab pikemaid vahemaid ning neile võib see tsoonisüsteem isegi kasulikum olla.

Anonüümne ütles ...

Saue inimestele piletihinna langusest? Ja Keila inimestele tuleb siis piletihinna tõus

Roomet ütles ...

Pilethinnakujunduses võib vaadata bussipiletite hindu.

Keila 35 kroonine bussipiletihind on selline, kuhu rongipiletihind ei küündi ei täna ega ka tulevikus.