kolmapäev, 28. aprill 2010

Elektriraudtee avas uued infokanalid reisijatele

Edastan Elektriraudtee uudise:

Elektriraudtee avas uued infokanalid reisijatele

Edaspidi on elektrirongiga reisijatel võimalik lisaks 1447 infotelefonile teada saada elektrirongide hilinemistest ning sõiduplaani muudatustest ka ettevõtte Twitter lehel ning mobiilsel veebilehel aadressiga m.elektriraudtee.ee.

Elektriraudtee AS avalike suhete juhi Norbert Kaareste sõnul avati uued infokanalid eelkõige reisijate soovidele reageerides. „Reisijad soovisid operatiivsemaid ning kindlasti ka soodsamaid lahendusi, kui meil täna võimalik pakkuda oli,“ selgitas Kaareste uute kanalite loomise tagamaad.

Tema sõnul on ettevõtte Twitter konto – aadressiga twitter.com/elektriraudtee - edaspidi parim võimalus kõigile reisijatele kiirelt ning soodsalt teada saada rongi hilinemistest, sh. hilinemise põhjustest ning uutest sõiduaegadest. Lisaks on kõigil reisijatel võimalik läbi oma mobiiltelefoni minna ka mobiiltelefonis kuvamiseks mõeldud Elektriraudtee kodulehele (m.elektriraudtee.ee). Antud lehel on samuti kajastatud värskeim informatsioon seoses rongi hilinemiste ja sõiduplaani muudatustega.

Elektriraudtee on lisaks Twitter konto ning mobiilse kodulehe loomisele aktiivselt kaasa löömas ka ülejäänud sotsiaalmeedias: püsivat lugejaskonda omatakse nii oma blogis, Facebook lehel kui ka mujal.

7 kommentaari:

Viktor ütles ...

Tere!
Kuid miks kadus ära e-kirja teel teavituste saamine? On üsna lühinägelik uue kanali kasutusele võttes vana lihtsalt ära kaotada.

anne ütles ...

Uute infokanalite avamisest on nüüd 10 päeva möödas. Kindel on see, et mida rohkem infokanaleid, seda parem. Aga.
Olles selle 10 päeva jooksul lasknud mõttest ja silma eest läbi suurema osa oma tuttavatest-sugulastest-sõpradest, võin kindlalt väita, et mitte ükski neist, kes sõidab elektrirongiga, ei kasuta Twitterit, ja mitte ükski neist, kes Twitterit kasutab, ei sõida elektrirongiga. Ühisosa = 0.

Võib-olla on teil pidevalt arvutit kaasas kandvate ja/või mobiilinternetti kasutavate elektrirongiga sõitjate kohta konkreetsed andmed olemas?

Minu arvamus on, et reisijate vahetut teavitamist perroonil ei asenda mitte miski. See variant lihtsalt peab olemas olema.

Meilipõhine teavitus peaks ka kindlasti olema ja see võiks olla idasuunaliste ja läänesuunaliste rongide kohta eraldi.
Edu soovides

Anonüümne ütles ...

Anne, ära tee ennatlikke ja täiesti alusetuid järeldusi teemal, millega pole end ilmselglet kurssi viinud. Sinu öeldust jääb mulje nagu koosneks terve Elektriraudtee klientuur Sinu tuttavatest, sugulastest ja sõpradest. Võib-olla see on ka nii, kuid kuna mina Sind ei tunne, siis kaldun arvama, et eksid. M-internet on elementaarne osa tänapäevastest sidelahendustest ja kõnepakettidest ning telefon, millel on ligipääs internetile, on ligipääs ka Twitterile. Kui soovid aga näha reisijaid, kes kasutavad tasuta traadita internetti, siis soovitan järgmine kord reisida Tallinnapoolseimas vagunis, sest vaid seal on vastav teenus saadaval. Edu!

PS. Mida kujutab endast reisijate "vahetu teavitamine perroonil"? Mingisuguste digitaalsete plafoonide ülesseadmine kõikidesse peatustesse ning nende pidev hooldamine ja uuendamine? Vähe sellest, et Elektriraudteel ei ole õigust platvormidele kätt külge panna (see on puhtalt Eesti Raudtee rida), oleks seesugune ettevõtmine juba eos kasutu - vähemasti ühiskonnas leviva seesuguse ükskõikluse juures, mille tulemusena ei läinud kuu aegagi Klooga perrooni avamisest mööda, kui vandaalid olid suutnud juba teadeteahvlit katva klaasi kildudeks peksta. Kokkuvõtlikult - mõtted on toredad, ent läbimõtlemata. Mingisuguse iseseisva teavitussüsteemi arendamine ning tööshoidmine kujuneks esiteks kohutavalt kalliks ning teiseks vajaks pikka planeerimist ja kogemustega ehitaja/planeerija leidmist ning loomulikult ER Infraga kooskõlastamist.

Loomulikult võib tunduda kõik uus ja võõras hirmutav, ent kui Twitteri konto loomine võtab aega maksimaalselt 5 minutit ning ei vaja mitte mingisugust investeeringut ja sellest saab kasu kas või Üks inimene, on minu arust nagu ettevõtmine end igati õigustanud. Kui Sa ei kasuta vastavat suhtluskanalit, siis las nii olla. Ära sellepärast nüüd kohe ettevõttele, kes üritab kliendile lähemale jõuda, valestatistikaga ebakindlust süsti.

Parimat :)

Maamees ütles ...

Ma ei kasuta telefonis netti ja peatuses peab tõesti olema inf rongide ja veel parem ka busside kohta. Ning vale, et Elektriraudteel pole õigust platvormil majandada. On küll!
Ning tablood võiksi olla vagunites. Elektroonilised.
Pealegi võiksid inimesed rohkem teatada pätitempudest, mitte teha nägu, et ei näe...

Elektriraudtee ütles ...

Tegelikult ei ole õigus ELR iseseisvalt ooteplatvormidel tegutseda. Küll on meil õigus nõuga abiks olla Eesti Raudteele platvorme puudutavates küsimustes.

Ma eeldan, et elektroonilisi tabloosid nõutakse peatustesse? Hetkel on planeerimisel Saue ja Keila ooteplatvormidele elektrooniliste tabloode paigaldamina.

Samas tuleb tunnistada, et kui peatustest eemaldatakse päev pärast nende paigutamist nii plakatid ja soditakse ka meie ronge, siis kardetavasti ei pruugi ka vandalismikindlad tablood pikka eluiga näha.

Kindlasti paneb Elektriraudtee südamele kõikidele reisijatele, et igasugusest kahtlasest tegevusest raudtee juures teatataks politseile.

Nii on garanteeritud parem reisiteenus kõikidele inimestele.

Peeter ütles ...

Politsei peakski käima tihedamalt peatustes. Lillekülas juuakse päeva jooksul avalikult ära kümme vaati õlut ja vaat viina. Kui palju on politsei teinud trahve igas peatuses? Isegi teatatud on neile, aga...

Anonüümne ütles ...

Спасибо понравилось !